Latest Fashions :
Home » » Do you love Mango?

Do you love Mango?

{[['']]}













I prefer more apples, but mango is fine too! :) Simply adore this collection, and catalog, Anja Rubik is my favorite model! Love how she looks like on these pictures! Sadly but truth,  half of those items from catalog are not yet in our stores and i think that they would never come! What would i chose for this autumn/winter season is that gorgeous camel coat ( but guess what, i never saw it in shops) , suede leather boots and bag!


Mislim da sam jedno deset puta obi�la sve tri Mango prodavnice u Beogradu , nadajuci se da cu bar jednom ugledati ovaj divan kaput, ali naravno ni�ta od toga! Savr�en je zar ne?! Kao i uvek sve ono �to je najlep�e nikada ne stigne do nas! Ali sam zato bila odu�evljena kada sam ugledala da je moja omiljena manekenka u katalogu, odmah sam zgrabila jedan! :) I tako ga vec dva dana prelistavam , zami�ljam kaput, prode mi po koja misao da bih mogla i ja ovakve slike da napravim, pa se onda vratim u realnost i tako u krug! :)
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger