Latest Fashions :
Home » , , » Nails also wear Prada!... :)

Nails also wear Prada!... :)

{[['']]}
                                                                                                      CLICK TO SEE MORE








After i saw on my twitter TL this PHOTO i wanted to recreate my version of Prada nails! :)  So, you just need to choose which one is your favorite combo of stripes, mine are with green and blue, and paint them! I recommend you to start first with bright color and then to fill up empty space with black nail polish. Maybe we can't afford Prada's new collection, but we can have nails like this! ;) I will definitely wear green or blue combo with black dress and simple colored details! Do you like it?
Sinoc sam po prvi put dobila inspiraciju za novi post na twitter-u, nakon �to sam ugledala  OVU fotografiju, iako mi se nisu dopali, �elela sam da napravim drugaciju verziju ovih Prada prugica! :) Moram vam priznati da ne volim uop�te �arene i iscrtane nokte, ali mi je ovo postalo jako simpaticno. Lakovi, aceton i �tapic i eto vam noktica! :) Moji nisu ba� tako uredni, ali oprosticete mi jer sam vi�e puta ponovila postupak kako bih vam pokazala svaku boju! :) 
Saveti:
- nosite ih iskljucivo na kratkim noktima,
- uz npr.crnu haljinu i detalj u boji, ne�to sasvim jednostavno
- i naravno, samo jednu kombinaciju boja!
Omiljena mi je sa zelenom i plavom, i sigurno ce biti na mojima rukama ovog leta!
Update: nokte sam lakirala bez trakica... prvo svetlijom bojom povucete donju prugu, onda po sredini nokta a zatim ispunite prazan prostor crnim lakom! :) nadam se je sada bar malo jasnije! :) 
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger