Latest Fashions :
Home » , » And then came the rain ...

And then came the rain ...

{[['']]}
                                                                                                 CLICK TO SEE MORE





                                                                                              sandals: aldo,
                                                                                              jeans: miss sixty,
                                                                                              shirt: bershka,
                                                                                              belt: accessorize,
                                                                                              bag: benetton,
                                                                                              bracelets: accessorize, h&m, diy,
                                                                                              flower: diy,
                                                                                              ph: Jasna

Here are the photos from Saturday, before the rain fell. This was the first time that my aunt ( the best one in the whole world) took a photos of me! :) It was cold enough for wearing jeans, simple white shirt, little bit of accessories and to spice it up, enormously huge flower, which i got from my another aunt! :) Flower was inspired by DIY post from one of my dearest bloggers Marina, so you can check the whole process HERE! I curled up my hair with soft bendy hair curlers ( they look like this ONE) , they are perfect for summer, better than curling irons, and i pretty much like the result! And how about you? :)
p.s. last night i visited my hairdresser, so i have new hairstyle! :)

Secate se kako sam vam u prethodnom postu rekla da sam jurila sunce? E pa,  subota je bila bezuspe�na ... Jo� jedno ispijanje kafe u gradu ( u mom slucaju uvek soka) , ovog puta sa tetkom ( najboljom na celom svetu) :) , koja me je nakon toga po prvi put slikala za blog. Hvalaaa! ? ... O tome koliko je bilo hladno, ki�i i grmljavini koja je usledila te veceri ne moram ni da vam pricam ...
Cesto me pitate kako navijam kosu, pa evo i odgovora :
Za neke va�nije prilike i kada nisam u �urbi, najce�ce koristim Rowenta styler o kom sam vam pisala OVDE, a druga varijanta koju preporucujem leti i kada nemate dovoljno vremena ( a ponekad i �ivaca :) ) su sunderi koji se mogu naci u parfimerijama, kineskim radnjicama, pa cak i vecim marketima, po veoma pristupacnim cenama ( za one koji ne znaju izgledaju OVAKO) a njihov efekat upravo gledate na slicicama u ovom postu! :)
U borbi protiv vremena sam tog dana pobedila! :) Stavila sam najveci cvet iz moje kolekcije ( hvala drugoj tetki koja ga je napravila i poklonila :) ), koji je nastao zahvaljujuci Marinim DIY postom, koje svi obo�avamo! Sada sledi hvala i Marini jer nesebicno deli sa nama sve ono �to pronade, osmisli i napravi! :)
A po�to sam vec krenula ovoliko da se zahvaljujem :) , najvece Hvala vama koji pratite, citate, govorite da vas inspiri�e, ostavljate komentare, sa nestrpljenjem ocekujete nove postove i u�ivate u svemu ovome. Iskreno se nadam da cemo se dugo, dugo dru�iti! :)
p.s. ukoliko pratite FB page ili twitter mogli ste da vidite da sam sinoc posetila frizera, tako da ... :)
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger