Latest Fashions :
Home » » I have no clue!

I have no clue!

{[['']]}
                                     
                                                                                                  CLICK TO SEE MORE

I suppose that you all watched Clueless movie, and dreamed about Cher's computerised, rotating wardrobe. Sixteen years after that, there is still no version of her closet! Can you imagine? I've tried to find it on google, and there is only one thing Dress Assistant that can be used , but i don't like it! I want something new, something modern, easy to use..... Is this so hard to make? Do you know anything similar?
Mislim da ne postoji devojka koja nije odgledala ovaj film ...ah...bilo je to ba� davno, ali je itekako ostao u mom secanju! Secate se Cher? Ovaj...secate se njenog ormara? Programa pomocu kojeg je svrstavala svoju odecu i odlucivala �ta ce tog dana obuci? Naravno da se secate!Moram vam priznati da sam pocela da razmi�ljam o tome kako treba da zapisujem kombinacije koje bih �elela da obucem u nekom trenutku, jer mi se ponekad de�ava da ne mogu da smislim ni�ta �to izgleda dobro kada treba da izadem iz kuce....i tako dodoh do filma Clueless. Probala sam da pronadem neki slican program, i nai�la sam na Dress Assistant, ali mi se ne dopada...�elim ne�to novo, napravljeno u ovoj godini, moderno, lako za kori�cenje sa odlicnim funkcijama koje bi poslu�ile kao savr�en virtuelni organizator na�e garderobe! Eto i posle �esnaest godina od kada je film iza�ao, nisu smislili ni�ta slicno i pametno za nas pomalo luckaste �ene. :) Zar je stvarno toliko te�ko napraviti ovakav program? Ne preostaje mi ni�ta drugo osim da sve zapocnem sama.....knjiga u ruke i krecem! Javljam vam se za koju godinu! ;) :*
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger