Latest Fashions :
Home » » Everything starts now!!!!

Everything starts now!!!!

{[['']]}





                                                                     Photographer: me :)
It's finally here!!!!Yaaaaay!!!I got my new camera today!!!Me and my G.would never be apart from now!! I bought Canon G12 , im so happy!!!And those are my first test shoots!!!I wanted to share one more thing with you, my gorgeous friend Olja send me those beautiful gifts from H&M, and im so thankful to her!!!Love you my girl!!!!!You are the  best!!!Mwuaaaaah
Ne znam da li se vidi promena ili ne u slikama, ali ja sam presrecna, ne mogu ni da vam opi�em koliko!Svi moji najbli�i znaju koliko sam kukala i �elela novi aparat, i na krajuuuu, evooo ga!!! Jeeeeeee!!!Od danas se necu odvajati od njega!!!Divan je, savr�en!!!!A ovo je tek pocetak!!!Evo sama sebi �elim hiljade i hiljade dobrih slika sa njim! :)
E sad, ono �to sam cuvala kao tajnu, jesu upravo pokloncici koje mi je moja draga Olja poslala!Cekala sam da stigne G.pa da ih lepo uslikam!Neverovatno me je obradovala ovim nakitom, ne mogu ni�ta da izdvojim, sve mi se svidaaa!!! :) Hvalaaaaa!!!!
Nadam se da ce vam se dopasti moj novi nakit, i slicice, ovo je tek pocetak!!!Obecavam da cu biti sve bolja i bolja!!:)
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger