Latest Fashions :
Home » » I loveeeee Pom-pons!!!!

I loveeeee Pom-pons!!!!

{[['']]}






                                                                           Lanvin

I simply adore pom-pons and Lanvin of course, but when i saw the last photo i was really disappointed!!! This bag cost 1, 475$ and it looks like play day in kindergarten! So i cant imagine who will spend this amount for that " Cirque du Soleil" look a like bag! :) Sorry about that , maybe some of you will like it, but this is a big No for me!!!  :)
Mislim da ne postoji �enska osoba koja ne voli ono �to Alber napravi , umirala sam za svim ovim stvarcicama sa pufnicama , i naravno napravila svoju verziju �e�ira ( ali o tome kad dode Sunce i leto ) :) , ali ne mogu da vam opi�em kako sam se osecala kada sam ugledala ovu poslednju slicicu i nazovimo torbu!Ah...kakvo razocarenje!!!Podseca me na neki projekat iz likovnog, decijeg igranja u vrticu, u jednom trenutku  mi zalici i na cirkus, ali nikako nije vredno cene koju treba platiti za ovo cudo! :) Meni se licno ne dopada, ali eto ideje kako da provedete jedno popodne igrajuci se ukoliko vam se svidi, platno, kanapi, pufnice od muslina i eto torbe!!! Mo�da budem probala da napravim ogrlicu ili samu pufnicu, ali ni�ta ne obecavam! :)
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger