Latest Fashions :
Home » » Do you like January? :)

Do you like January? :)

{[['']]}
                                                                                                 CLICK TO SEE MORE






I know, i know, it is cold, snow is over your feet, you are freezing , avoid going anywhere....but there is one thing that we all love, that big SALE sign on our favorite stores! :) I bought all this in January, some of the things i already wore, but i didnt have chance to take a photo and make outfit post, because i had exams! Hope that you will like it, and  be patient to see new combos! :*
Ne znam za vas, ali ja januar obo�avam! :) Da li da ka�em i zbog cega?! ;) Dosta toga sam kupila u poslednjih mesec dana, ne�to sam vec nosila, ne�to i nisam,  uglavnom vremena za slikanje  nije bilo! :( Uskoro prolazi ispitni rok, tako da.... :)
Prva ko�ulja sa slike je iz Zare, oko koje sam igrala jedno tri meseca, cena joj je bila  3 300 din. ( cak sam htela da je uzmem i po toj punoj ceni, ali su je u jednom momentu povukli i nije je bilo ni u jednoj radnji)  ali  sam je pocetkom januara prona�la i kupila za 2 500 din.! :) Druga ko�ulja je iz Kotona, koju ste mogli da vidite OVDE, obo�avam karirane , i na ovu sam slucajno naletela na ogromnom sni�enju, i umesto 2 890din. uzela za 890! :)Torbu ste takode mogli da vidite OVDE,  ona je sa 8 000din. sni�ena na cetiri,  u Benettonu, i tako je do�la pravo u moje ruke!:) Suknja iz Zare - sa 2500 sni�ena na 1490!:) Oko prsluka i kaputa takode iz  Zare sam se vrtela od kada su stigli , probala ih milion puta, i kada sam ih prona�la na ovom najvecem sni�enju, znala sam kako ce se sve zavr�iti! :) Prsluk je bio  7990 , sada je 2000din.,  kaput je takode bio 7990 a sada je 2990! :)
Jel vi to jo� uvek citate moj post?!Trk po va�u sni�enu stvar! ;) I naravno, javite �ta ste prona�le! :*
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger