Latest Fashions :
Home » » What flower are you?

What flower are you?

{[['']]}

                                                                                                 CLICK TO SEE MORE


















Hello beauties, how are you today?! I had so many things to do this week, and i couldn't make any outfit post, but i hope that you will like this one too! I simply adore flowers, love to wear them on headband, necklace, belt, in the lapel, on a shirt, scarf, there are so many ways to combine them!And this is my collection! :)
Da li ja to danas vidim Sunce?! :) Jeee....
Ovih dana sam bila ba� zauzeta, i verujem da ste primetili po mojim postovima i komentarima koje (ne)ostavljam,  ali se nadam da ce ovo biti odlicna zamena za neki outfit post. Da li sam vam nekada rekla koliko volim cvetove?! Obo�avam ih!!!Moram priznati da sam se zaustavila na ovom broju, kada je ceo grad bio preplavljen njima, ali cu poceti ponovo da ih nosim jer ne mogu bez njih! :) U kosi, na reveru, na marami, ogrlici, kai�u, postoji toliko nacina za njihovo no�enje....A ovo je moja kolekcija! :) Hvala mojim najdivnijim drugaricima koje su sa svakog putovanja donosile po neki cvetic na poklon!Uglavnom su svi iz Accessorize-a, H&M-a, i jedan je Forever21! Da li mo�ete da izdvojite jedan?Ja ne! :*
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger