Latest Fashions :
Home » » Airplane, airplane sorry i'm late.....

Airplane, airplane sorry i'm late.....

{[['']]}










                                                              bag: aldo, 
                                                              sneakers: miss sixty, 
                                                              bracelet: breil, 
                                                              velour pants: new yorker, 
                                                              scarf: pashmina, 
                                                              sweater and cardigan: no name,
                                                              flower: h&m
                                                              photographer: Olja S.
Love that song! I was with my friend at the airport ( she needed to do something) so we used this chance to make some photos!:) This is one of my favorite velour pants, so comfy and great for matching and making silly combos like this!I love to spice things up and something that is simple like those pants make more prettier! So I wore short gray sweater, over that dark gray cardigan and of course I added my pashmina scarf, with that flower!Those sneakers was great way to finish this look!Hope that you will like it, and try something similar!

I tako sam se ja slikala, i slikala, prolazili su automobili, autobusi, avioni.....i ni�ta nas nije sprecilo da stanem na sred puta! :) Hm..nije ba� preporucljivo! Olja je morala da zavr�i ne�to na aerodromu, a ja sam krenula da ne bude sama i usput da napravimo neke slicice! Ovo je moja omiljena pli�ana trenerka, ne pi�e Juicy sa druge strane :) , iz New Yorker-a je, i stra�no se kajem �to nisam kupila i u drugoj boji kad sam imala priliku, jer ih vi�e nikada nisam videla! Izgleda da ima dosta nas zaludenih koji samo obilaze radnje! Kad me pitaju �ta je to �to mi je dobro i�lo od predmeta i gde se dobro snalazim, moj odgovor je uvek bio : ispitivanje tr�i�ta i pona�anje potro�aca! :) Ba� cudno! Retko kad nosim trenerke u  njihovom obicnom izdanju, uvek volim da dodam bar ne�to kao �to je to bilo u ovom slucaju! D�empere obo�avam da nosim uz njih ( mada znam da mnogi ne misle kao ja). Ponco/ e�arpa preko, kai�ic od kardigana i na kraju cvetic! Nadam se da ce vam se dopasti!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger