Latest Fashions :
Home » , » I ? RINGeRAJA !

I ? RINGeRAJA !

{[['']]}
                                                                                                     CLICK TO SEE MORE











                                                                                            Photos made by RINGeRAJA

 Hello girlies, are you ready for new year's eve? Well, i'm not yet, but i hope that it would be one lovely night with my bf! :) I had so many things to do this month, and i didn't have chance to feel this holiday atmosphere!
But i know some girls who felt this, and i must show you new products ( reindeer, owl, origami bird and mickey)  and photos of my favorite jewelry RINGeRAJA. You already know, from my previous posts how much i love them, hope that you will like it too!Tell me what you think?! :) Kisses....
Mmmm...kako sam se danas obradovala kada sam ugledala mejl sa novim slicicima.....naravno da znate o kome je rec, mogu slobodno reci, sada vec svima omiljenom nakitu RINGeRAJA! :) Prvo je nastala pomama za brkovima, dijamantima, pi�toljima, doletele su i neke laste, cuveni frosty Chanel je najavio zimu....a sada se praznicna atmosfera  oseca na svakom koraku. Divne devojke (inace tvorci ovog nakita) Marina i Anja su me jo� vi�e iznenadile svojim zimsko/novogodi�njim idejama! Za one koji mo�da to ne znaju, ili nisu videli  na nekom od domacih blogova, RINGeRAJA ima svoju fun stranicu, gde se nalaze svi proizvodi koji su do sada napravljeni, kao i fotografije svih osoba koje vole i rado nose ovaj originalan nakit! A medu njima sam i ja , naravnoo!!! :) Ono �to vam se dopadne, mo�ete poruciti na   ringeraja.m.a@gmail.com , ili pronaci u novoj radnji "Lovely" koja se nalazi u Kneza Milo�a 19, koja je od danas postala prvo prodajno mesto RINGeRAJA nakita! Idealan poklon za sestru, drugaricu, koleginicu, modernu tetku, za sebeeee.... ja sam svoju porud�binu vec napravila, i nestrpljivo je i�cekujem! Koji je va� izbor? Da li ste se odlucili?!:)
p.s.devojkee hvala na najnovijim fotografijama! ?
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger