Latest Fashions :
Home » » And the pants goes to....

And the pants goes to....

{[['']]}
                                                                     Alexandar Nikolich
We all participate in incredible giveaway on one of our favorite blogs "Ko ne voli cipele, ne voli ni ljude" , and guess who won?!!!Meeeeeee!!!!!!!Those gorgeous silk, pink pants from our famous designer are mine!!!!Yaaaaay!I just wanted to share this info with you!!!!Im so happy now, this is  my very first gift, actually award that i received from some contest!!!!!Soon, i will show you photos with those pants!Yaaaay, you cant imagine my happiness now!!!
I za one koji nisu procitali dana�nji post na blogu "Ko ne voli cipele, ne voli ni ljude" , �elim da vam se pohvalim da sam upravo JA osvojila ove predivne svilene, pink pantalone na�eg dizajnera Alexandra Nikolich-a! Citala sam tekst i po nekoliko puta, kako bih bi sigurna da tamo stoji ba� moje ime!!!!�ta mislite koliko sam srecna i koliko se radujem!!!!? :)
Dragaaaa Jelenaaa, pi�em ti po prvi put u nadi...
hhehe...hvala ti punoooo, na ovoj divnoj nagradi, i pre svega na prilici koju si svima nama pru�ila, kao i AN-u koji se odlucio da pokloni ovako jedan vredan i savr�en komad iz njegove nove kolekcije!Svecano obecavam da cu ih nositi, maziti, paziti i svima se hvaliti! :) ???
 Divna si, i hvala svim devojkama koje su navijale ( �to je za mene bila jo� jedna neverovatna stvar ) , kao i na svim upucenim cestitkama!?
Uskoro cete ove pantalone videti na meni, obecavam! :)
Ovaj sne�ni dan je danas obojen u PINK!
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger