Latest Fashions :
Home » , , » Creamy, fashion, life, style....

Creamy, fashion, life, style....

{[['']]}









                                                                      boots: alberto guardiani,
                                                                      bag: zara,
                                                                      jacket: penelope&monica cruz for mango,
                                                                      scarf: pashmina,
                                                                      pants: bershka,
                                                                      tank top: no name,
                                                                      short cardigan: no name,
                                                                      watch: guess,
                                                                      earrings: h&m,
                                                                      rings: no name,
                                                                      necklace: vintage,
                                                                      long chain necklaces: six,
                                                                      photographer: Ludmila
Are you remembering that i told you about Belgrade street style a while ago!? Well, what i didnt tell you then is that im contributor! :) Yaaaay, and i wanna thank to sweet Ludmila, for involving me in that great project!We went for a coffee yesterday, took some photos and really enjoyed !!!Hope that you will like my outfit and support our one month old site! :) Thank you!!!

Preslatka Ludmila i ja smo juce provele divno popodne... :)  Vec du�e vreme smo se dogovorale i konacno uklopile na�e obaveze! Istinski sam u�ivala u caskanju sa njom!Prvo je palo slikanje "preko veze" za Belgrade street style, a onda smo se slikale za moj blog i na�u du�u! :) Razlicite reakcije prolaznika, vi�e me ne cude, tako da je ovo veliko jeeee za mene, pocela sam da se opu�tam posle tri meseca! :) Uhuu....
Vec sam pisala o Bss-u , i hvala vam na divnim reakcijama, ono �to vam tada nisam rekla jeste, da sam postala saradnik , zahvaljujuci Ludmili naravno, i veoma sam ponosna! :)
E sada.....sigurno se pitate zbog cega sam se ba� ja slikala? Razlog je vrlo jednostavan, �elela sam da poka�em svim ljudima, kako nije ni�ta stra�no fotografisati se za sajt koji govori o va�em stilu i �eli da ga podeli sa onima koji u tome istinski u�ivaju i �ele da prate!Prva reakcija ljudi na slikanje je Ne, kada se pomene interent onda ono postane NE ! A priznacete da nema nicega lo�eg u tome!Naravno, mnogi ce sada reci da je to normalno postalo za mene zbog onoga �to vec radim  na svom blogu, ali verujte, da me je neko pre par meseci zaustavio na ulici i rekao da sam odlicno obucena, da imam stila,  i da �eli  da zabele�i , svakako bih pristala i blistala od srece jer je neko to primetio!
�elim  da se zahvalim svima koji su probili led u toku ovih mesec dana, bili odu�evljeni idejom i pristali bez ikakvih ubedivanja na slikanje! 
Nadam se da ce biti sve vi�e vas koji ce vrlo rado to uciniti! :)
Hvala Ludmili na odlicnim fotografijama!
p.s. nove pantaloneeee :)
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. FASHIONS - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger